2 Ocak 2011 Pazar

Kelebek Aydınlanmam

Peki neden bitti bu hikaye?
Evet, kelebeklerin hikayesi ömürlerinin kısalığından bitti ya da birileri ışığı kapatıp yatmaya gitti.
Ya benimki?
Ben hala yaşadığıma ve senin ışığın hala sönmediğine göre benim hikayem neden bitti dersin?
(...)
Bilmem... Şimdi artık umrumda da değil açıkçası...
Evet, ışığın artık beni cezbetmiyor... Hayır, yeni bir ışık için de çırpınmıyorum... Yok hayır karanlıkta hiç değilim...
Sanırım kendi ışığımı keşfediyorum artık. Asıl şahane olan da buymuş biliyor musun; kendi ışığının yolunda, kendin için kanat çırpmak ve zaman zaman başka ışıklarla aydınlanmak.
Ve olan biten herşeyin içinde tek yapmam gereken kendi ışığımı hiç bir zaman yok saymamak!
__
Evet, işte bu benim aydınlanma çağım...
Kelebek aydınlanmam...

Hiç yorum yok: