1 Kasım 2010 Pazartesi

Hoş geldiM

Kendime "Hoşgeldiin" demeyi bir borç bilirim,
Kendine "Günaydın!" demeyi, farketmeden, alışkanlık haline getirmiş biri olarak.

Kendisine "3. Tekil Şahıs" muamelesi yapanlardan pek haz etmem ama arada ben de yaparım.

Kendimize göre yaşayabilmeliyiz ki mutlu olabilelim/ yakın durabilmeliyiz, çok uzağa gidersek başkası oluveririz/ izin verebilmeliyiz zira sınırlar çizip içinde mutlu olabileceğini sanmak aptallık olur/ güvenebilmeliyiz ve kanıtlayabilmeliyiz bu güveni/ gülebilmeliyiz/ sövebilmeliyiz ve arada başkalarına da/ (...)

Kendinize aldığınız şeyleri öyle alelade torbalara doldurmayın! Hediye paketi yaptırın. Niye başkalarına gösterdiğiniz özeni kendinize de göstermeyesiniz ki? Benim abarttığım ve "Bunu hediye paketi yapabilir miyiz kendime hediye alıyorum da" dediğim çok olmuştur.

Kendilerine sorulduğunda herşeyi bilirim havasında olanlar neden iş cevap vermeye geldiğinde bile itiraf edemezler bilmediklerini. Sözde yiğitliklerine b** sürülmesin diye mi? Peki bu sorulduğunda herşeyi bilirim havasında olanlar bilmezler mi, görmezler mi yemediğimizi? Bilmemekten korkulur mu?!

Neden yapıyorum bu zırvalama seansını?
...
Sırf kendimi değil; seni-beni-onu, sizi-bizi-onları da işin içine katabilmek için 6K1N yazıverdim işte.
...
Ben seni ondan ayırmazsam
Sen beni ondan ayırmazsan
O da ayırmaz o zaman seni benden, beni senden
Böylece ya "Birlikten kuvvet doğar." cı olup hep beraber mutlu mesut yaşarız ya da "Nerde çokluk orda b**luk." cu olup işin kolayına kaçar, yalnızlaşırız.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

"Bunu hediye paketi yapabilir miyiz kendime hediye alıyorum da"

kıskandım bunu ya ben de istiom dedim kendime