30 Kasım 2010 Salı

Soru İşareti Ünlem Virgül Tırnak İşareti Konuşma Çizgisi Belki de Nokta

Canım sıkkın biraz, üzülüyorum.

Artık düşünmediğimi sandığım şeyler düşünürken buluyorum kendimi. Düşünmediğimi sandığın şeyler de cabası. Evet! Tüm bunları düşünüyorum ama sen bilmek zorunda değilsin ve bilmediklerin yüzünden bu aldanışın. En azından ben buna aldanış diyorum, sen ne dersen de. Umrumda olmadığından değil; sadece, öyle işte.

Canım sıkkın biraz, üzülüyorum.

Oturuyorum, sadece kuru bir oturmak... Ve şimdi bir de yazıyorum işte. Müzik bile dinlemiyorum. Kafamın içi bomboş ve bomboş bir ileti dolduruyor bu boşluğu tüm katma değeriyle. Ne kadar boşsa o kadar anlamlı bir ileti. İki adım öteden gelen sanal bir "İyi Geceler" mesajı.

Canım sıkkın biraz, üzülüyorum.

Şimdi, içime dönmeliyim o zaman. Kendime sormam gereken şeyler var ve görmem gereken rüyalar. Cevaplar rüyalarımda saklanıyor da.


Ehh hadi İYİ GECELER!

Hiç yorum yok: